Wat is het heerlijk!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Piet en Chris Sterrenburg - WaarBenJij.nu Wat is het heerlijk!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Piet en Chris Sterrenburg - WaarBenJij.nu

Wat is het heerlijk!!!

Door: pietenchris

Blijf op de hoogte en volg Piet en Chris

03 September 2011 | Frankrijk, Parijs

Ja, hier zijn we dan! Lieve allemaal, het gaat heel goed met ons! We hebben het helemaal super en zijn na een goeie reis beland bij Jan en Pia (broer van Chris) in St. Palavy in de Lot. We zijn zondag dus echt vertrokken met onze sleurhut en Bij onze eerste stop kwamen we er al achter dat alle kastjes in onze caravan tijdens het rijden geleegd waren, dankzij de Belgische wegen! Enfin, een deuk in ons aanrecht, Alles weer opgeruimd, nIet zeuren, we hebben vakantie, ja toch?
Verder een prima reis gehad naar de camping in Collonges la Rouge, waar Jan en Pia een geweldig huis hebben. Het is echt prachtig en de volgende keer zullen we enkele foto''s op onzqe site plaatsen. We hebben Turenne en Brive met elkaar bezocht, prachtige stadjes met veel historie. Jongens wat is Frankrijk mooi. We hebben heerlijk Frans gegeten in een restaurant met een erg rare serveerster, die Piet steeds van top en teen bekeek. Het kan ook aan Piet zijn schoenen hebben gelegen! Enfin, nu sluieren we ons familiebezoek af met nog een lekker etentje bij Jan en Pia, wat natuurlijk harstikke lief is! Morgen gaan we weer verder naar Lezat sur Leze waar we vooral eiker gaan eten. O jee, wat is alles toch lekker hier en dan hebben jullie nog niet die rosé geproefd!
Volgende keer plaatsen we enkele foto's op onze site, zodat jullie kunnen meegenieten.
Jongens, tot de volgende keer, wij genieten 100 procent. Allemaal heel veel groetjes en tot de volgende keer, dikke kus van Piet en Chris

• 03 September 2011 - 17:46

Miram:

Lekker bourgondisch genieten!!!

Veel liefs uit Bangkok,
    Miriam

• 03 September 2011 - 18:23

Petra & Fred:

Ja, Ja dat die kastjes open gegaan zijn is niet verwonderlijk met al die blikken groente,zakken aardappelen enz enz. Ha ha.
    Jullie een fijne voortzetting en een fijne verjaardag a.s. dinsdag. Neem maar een lekker wijntje [ uit een van de kastjes] en een goede reis.

Groetjes Petra & Fred

• 03 September 2011 - 20:45

Bas:

Wat een goede berichten!! Tis niet lastig te herkennen wie dit geschreven heeft hahaha, goed bezig pa op je eigen waarbenjij.nu.nl!
    Morgen een goeie reis, weer een stukje meer naar het zuiden, Spanje komt steeds dichterbij...
    Lekker genieten, dat hebben wij vandaag ook gedaan, echt een zomerdag, is net vakantie.

Kijk alweer uit naar t volgende stukje.
    Dikke kus, ook van Karlijn

• 04 September 2011 - 04:52

Esther Smeets:

Lieve Piet en Chris,

Wat is zo'n site toch fantastisch zo kunnen wij als thuisblijvers ook lekker meegenieten. Wat een pech met die keukenkastjes.... maar ja inderdaad niet zeiken jullie hebben vakantie (en wat voor een) Ik wens jullie nog heel veel plezier toe en blijf jullie lekker vanuit Nederland volgen. Heel veel lieve groetjes van Esther en natuurlijk ook van Erwin, Heike en Lard

• 04 September 2011 - 09:09

Anja En Frits:

Fijn dat het goed gaat met de familie!Lekker eten en drinken en.. vooral genieten. Dat is ook ons motto!!Piet vast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, wij proosten dan op jullie gezondheid!Met de rest van de van Zuilens gaat het prima, ook met ons Moeder! Liefs van Anja en Frits

• 04 September 2011 - 13:07

Cees/Wil Andriessen:

Denk aan je lijn!
    Blijf genieten, wij zitten in Marseillan Plage. Kom langs, als je in de buurt bent.

Liefs,

W&C

• 04 September 2011 - 17:33

Wyke En Tinus:

Wat zijn wij jaloers op jullie! Heerlijk het bourgondische leventje in Frankrijk.
    Onze ervaring met kastje open,ranja over de vloer en daarna veel mieren.
    En Piet,je hebt geen indruk gemaakt met je grote schoenen maar wat denk je van die grote mooie handen?
    Fijne reis verder en genieten!!
    Liefs Tinus en Wyke

• 04 September 2011 - 19:40

Will En Leon:

Wat vervelend en wat een pech met de inhoud van jullie caravankastjes. Ik denk dat iedere caravanner wel eens heeft meegemaakt dat de inhoud van een kastje of van de koelkast over de vloer rolde....Je ruimt het op en gaat weer verder!
    Goed om te horen dat jullie van het Bourgondische leven in Frankrijk genieten, maar daar hadden we niet aan getwijfeld. Nu ligt Spanje voor jullie neus, jullie uiteindelijke reisbestemming. Daar zal het "dolce far niente" niet minder zijn.
    Lieve groetjes, Will en Leon

• 04 September 2011 - 19:44

Bart & Ilse :

Levensgenieters! Dat klinkt allemaal super goed. Op de geleegde kastjes na dan. Maar we kennen mensen die een watercaravan ervan maken.
    Ga lekker door met genieten!

Liefs Bart en Ilse